Pekka adlı bir adam hariç, hepsinin adı Frank olan adamlardan oluşan bir grup yaşadıkları işçi mahallesinden bıkıp Eira adlı büyüleyici sahil kasabasında daha iyi bir hayat kurmak için yollara düşer. Bu uzun yolculukta sokak köpeklerinden bozuk sokak lambalarına, pek çok zorluk çıkar karşılarına.
Dram ile komediyi harmanlayan bu alaycı kült filmle Aki Kaurismäki’nin absürt evrenine davetlisiniz. Yönetmenin kendisinin de dahil olduğu oyuncu kadrosuyla Kalamar Birliği, Amerikan gangster filmlerinin klişeleriyle oynarken, bir yandan da Monty Python sinemasını akıllara getiriyor.