Camille Claudel, 1915
Camille Claudel, 1913 yılında ailesi tarafından bir psikiyatri kliniğine yatırılır. Film, başından dert eksilmeyen heykeltraşın hayatından üç günlük bir kesit sunuyor ve Claudel’in sanatçı olarak tanınmak uğruna çektiği acıları ve sevgili kardeşinin ziyaretini bekleyişini kayıt altına alıyor.
Komedi konusundaki beklenmedik yeteneği ile bizi şaşırtmadan önce Dumont, kendini radikal bir şekilde, büyüleyici Juliette Binoche’un canlandırdığı bu acı çeken sanatçının katı, ilgi çekici portresinde olduğu gibi insan trajedisinin kasvetli incelemelerine adamıştı.