Caprice
Çok sevdiği Caprice adlı derginin sayfaları tarafından yutulan Lucky, Oz Büyücüsü’nü andıran bir maceranın içine düşer. Bu rüya aleminde çıktığı yolculukta farklı yazıların içinden geçerken hem büyüleyici hem de korkutucu bir deneyim yaşar.
Joanna Hogg’un bu büyüleyici kısa filminde Tilda Swinton, o zamanlar henüz tanınmayan bir oyuncu olarak, zarafet dolu neşesiyle ekrana hükmediyor. Alman dışavurumculuğundan Technicolor oyunlarına dek pek çok farklı kaynaktan beslenen film, moda dünyasını merkeze alan bir harikalar diyarı yaratıyor.