William Faulkner’ın Sanctuary isimli romanının bu serbest uyarlaması, Aleksey Balabanov’a kışkırtıcı kara mizahını konuşturması için sonsuz alan tanıyor. Sovyetlerin Afganistan’a askeri müdahale yaptığı dönemde geçen Kargo 200, insan ruhu denen şeyin en karanlık noktalarına dalıyor.