Marcel Proust, Lewis Caroll ve Henry James’in ruhlarını buluşturan bu tuhaf ve sevimli dostluk övgüsü, Jacques Rivette’in en sevilen filmlerinden. Juliet Berto’nun da rol aldığı ve gizeme dair gizemlerle bezeli film, sinemanın, hikaye anlatıcılığının ve seyir deneyiminin sayısız zevkini kutluyor.