Daniel Monzón’un filminin görece sakin başlangıcı sizi yanıltmasın, dinamit gibi bir kurguya sahip, bir an bile frene basmayan bu İspanyol filmi, izleyicisini bir hapishane isyanının kaosunun orta yerine atıveriyor. Kameranın baş döndürücü dinamizmi, bu sert öykünün hakkını veriyor.