Doğa belgesellerinin mantığını tersine çeviren Carlos Casas, ormanın içinde mitolojik çağrışımlarla dolu bir serüvene çıkarıyor bizi. Alışık olmadığımız imge ve seslerle örülü bir dünya bu. Bir filin rüyasının içindeyiz belki de. Meditasyonu andıran, dingin ve hipnotize edici bir rüya.