Yucatan Yarımadası’nın kuzeyinde, Cenote olarak adlandırılan derin çukurlar, Mayalar için, insanları ölümden sonraki yaşama bağlayan kutsal bir su kaynağıydı. Bu gizemli oluşumların etrafında yaşayanların geçmişleri ve şimdileri birbirine karışırdı.