Dünyanın sonu gelirken Seher, babası Tahir ve kardeşi Serdar’ı kurtarmak için uzun zaman sonra kasabaya döner. Fakat ummadığı bir durumla karşılaşır. Babası son bir aile yemeği için ısrar etmektedir.
Dünyanın sonunun geldiği alternatif bir zamanda, tüm o kaosun ortasında, sıradan bir ailenin duygu dünyasında neler olup biter? Yiğit Hepsev’in kara mizahla örülü kısa filmi, karakterlerini çıkışı olmayan bir alana hapsederek aile bağlarını türlü türlü tuhaf durumla sınıyor.