Oğlu kazayla ölüme sebebiyet vermekle suçlanan varlıklı, üst sınıftan bir Romanyalı kadın, onun ceza almaması için nüfuzunu kullanarak, yozlaşmış bürokratik ağları suistimal eder. Aynı zamanda, oğlu üzerindeki kontrolünü yeniden kazanmak için bir yol bulmuş gibidir.
Rumen Yeni Dalgası’na özgü biçimde, bir suçun etrafında örülen bu aile dramı, 2013’te Berlinale’de Altın Ayı kazanarak büyük ses getirmişti. Anne rolündeki Luminita Gherghiu’nun dillere destan performansı, Romanya’daki ayrıcalıklı kesimin iktidarını nasıl perçinlediğini anlatan filme güç katıyor.