Çağımızın en önemli auteur yönetmenlerinden birinin doğuşunu müjdeleyen Çikolata, bizzat Claire Denis’nin yaşamından izler barındırıyor. Isaach de Bankolé’nin yıldızını parlatan film, Afrika’daki kolonyal güç dinamiklerini anlatırken akılda kalıcı imgeler yakalıyor.