Renklerin ve serbest çağrışımların patlamasıyla meydana gelen bu senfoni, bizi avangard maestro Lewis Klahr’ın yarattığı evrene davet ediyor. Hem biçimsel hem de politik olarak yeni ifade yolları arayan bu yoğun deneyim, Scott Walker’ın delişmen tınılarının tadını taşıyor.