1952 yılında Kolombiya’da doğan Ciro Galindo, gittiği her yerde savaşın ortasında kalır. Çocukları askere gider, ailesi defalarca yerinden edilir. Ciro’nun hayatı, Kolombiya tarihinin özeti gibidir. Bu film, hayatını yeniden kurma yolunda Ciro’nun geçmişine yaptığı yolculuğu anlatıyor.
Yönetmen Miguel Salazar, savaş kurbanı arkadaşı Ciro Galindo’nun hikayesi üzerinden Kolombiya’nın şiddet dolu tarihinin izini sürüyor. Röportaj ve arşiv görüntüleri eşliğinde geçmişe dönen bu dokunaklı belgesel, insan onuruna yakışır barış dolu bir gelecek hayal ediyor.