Medeni yaşamın kalbi olan Boston Belediye Binası, hem devlet görevlilerine hem de halka hizmet verir. Bir dizi belediye meclisi toplantısı boyunca Başkan Martin J. Walsh ve çalışanları barınmadan göçe, denetim politikalarından kutlama törenlerine çeşitli konuları tartışır.
Memleketine dönen Frederick Wiseman, belediyeciliğin görünmez çarklarına odaklanarak yerel yönetime dair olumsuz algılara radikal bir panzehir sunuyor. Meşhur brutalist yapının beton duvarları arasında, bürokrasinin ağırlığına rağmen değişim adım adım hayata geçiyor.