İşsiz güçsüz ama alabildiğine sevimli bir serseri, sokakta çiçek satan kör bir kadına âşık olur. Yanlış anlaşılmalar sonucu onu bir milyoner zanneden kadın, büyükannesiyle birlikte yaşadığı evden çıkmak zorundadır. Hal böyle olunca, Küçük Serseri gerekli parayı bulmak için bir dizi serüvene atılır.