Cannes Film Festivali sırasında çekilen bu tuhaf komedi, Koreli yönetmen Hong Sang-soo’nun en eğlenceli işleri arasında. Film endüstrisine bakış atarken kendisiyle dalga geçmekten de çekinmeyen filmde Isabelle Huppert harikalar yaratıyor.