Fransız şarkıcı Cléo Victoire, endişeyle tahlil sonuçlarını beklerken Paris sokaklarında dolanır. Bu sırada sevgilisiyle buluşur, alışverişe çıkar, manken arkadaşı Dorothee’yi ziyaret eder ve yolculuğa çıkmak üzere olan bir askerle bir kaçamak yaşar.
Varda imzalı bu başyapıt, Fransız Yeni Dalgasında çoğunlukla erkek gözünden izlediğimiz Paris sokaklarını bir kadının bakış açısından gösteriyor. Varda, Cléo’nun bilinç akışına kapılıp kamerayı büyük bir hünerle sokaklarda gezdirirken, Anna Karina ve Jean-Luc Godard kısa rollerde bize göz kırpıyor.