Bu kısa “sahte belgesel” sıcaklığın yeni düştüğü bir Brezilya şehrinde rahatlık arayan profesyonel bir Noel Baba gibi ilham verici ve komik göndermelerle dolu. Kleber Mendonça Filho’nun iklim felaketine uyum sağlama konusundaki yaratıcı ve güncel vizyonu hem distopik hem de nükteli.