Columbus
Casey annesiyle birlikte modernizm vaadinin musallat olduğu pek bilinmeyen bir Ortabatı kasabasında yaşamaktadır. Dünyanın öbür ucundan gelen Jin ise, hasta babasına bakmaktadır. Geleceğin yükü altında birbirlerinde ve etraflarındaki mimaride teselli bulurlar.
Indiana eyaletinin filmle aynı adı taşıyan kentinde hayat ve mimari üzerine düşünen bu derinlikli dram, senarist ve yönetmen Kogonada’nın ilk uzun metrajlı filmi. Hem duygusal hem de mesafeli olmayı başaran Columbus, büyüme hikayelerinin duygusal ve entelektüel uyanışlarına yeni bir soluk katıyor.