Luma isimli bir ineğin günlük yaşamının portresi. Bu süt ineğinin her adımını gözlemci bir bakışla takip eden belgesel, onu yemyeşil çayırlarda, süt verirken, doğum yaparken kayda alıyor.
Usta İngiliz yönetmen Andrea Arnold’ın ilk belgeselinin yıldızı bir süt ineği, Luma. Hayvanların iç dünyasına dair engin bir duygudaşlık geliştiren bu sarsıcı anlatı, insan dışı varlıkların yaşamına bakış açımızı değiştirecek türden koca bir yüreğe sahip.