Body horror türüne dönüşünü sanat ve faniliğe dair kara mizahla yüklü gözlemlerle taçlandıran David Cronenberg, kışkırtıcı bir bedensel dönüşüm öyküsüne imza atıyor. Viggo Mortensen, Léa Seydoux ve Kristen Stewart’ın rol aldığı Müstakbel Suçlar, bedenin baştan çıkarıcılığına bir övgü gibi.