Eşinin ölümünün ardından zalimleşen Tin-tao, sadist oğlunun yardımıyla bir köyde terör estirir. Tin-tao’nun gazabı yüzünden sakatlanan dört adam, tiranı alt etmek için hazırlıklar yaparken bilge bir Kung fu ustasının yardımına başvurur.
Engelli kahramanlar, Kung fu’nun fiziksel zorlukları aşma yolundaki gücünü kanıtladığı için wuxia geleneğinin ayrılmaz bir parçası haline geldi. Zehir Çetesi’nin çoğunluğunu bir araya getiren Chang Cheh unutulmaz dövüş sahnelerine imza atarken, çete üyeleri de engellerini silah haline getiriyor.