Batmanlı şair Bünyamin, geçmişinden kaçmak için Bosna’ya gider. Savaşın yaralarını sarmaya uğraşan ülkede, toplu mezarlarda gönüllü olarak kayıpları bulmak için çalışır. Burada psikolog Zrinka ile tanışır. Bünyamin onu gördüğünde, Zrinka Mostar Köprüsü’nün üzerinde intihara teşebbüs eder.
Faysal Soysal, ilk uzun metrajında, geçmişin yaralarını sarmada aşkın ne denli güçlü olabileceği hakkında şiirsel bir öyküye imza atıyor. Bosna Savaşı gibi bir felaketin sonuçlarına bireysel düzlemden bakarken, dokusunu rüyalardan, masallardan, halk öykülerinden alan bir melodram ağı örüyor.