Dammi
Yann Mounir Demange’ın kendi hikayesine dayanan kısa filmi, müthiş bir sevgi ve hassasiyetle dolu. Riz Ahmed’in etkileyici performansıyla Dammi, rüya gibi bir atmosfer kurarak kültürel kimlik ve aile bağlarını keşfe çıkarken, bir yandan da eşsiz bir Paris manzarası çiziyor.