Lars von Trier’nin postmodern müzikalinde İzlandalı pop yıldızı Björk performansıyla seyirciyi büyülüyor. “Altın Kalp” üçlemesinin son halkası olan bu eşsiz ve dokunaklı fantazi, Cannes’da Altın Palmiye aldı ve Björk’e En İyi Kadın Oyuncu ödülünü getirdi.