D’Annunzio’s Cave, Gabriele d’Annunzio’nun 1921’de taşınıp ölümüne kadar yaşadığı, Garda Gölü Gardone’da Villa Cargnacco’nun 15 odasını sergiler. Villa, Cave ve kişisel mimarı Giancarlo Maroni’nin tasarladığı ve döşenmesi için neredeyse yirmi yıl geçirdiği müze benzeri tema parkınının bir parçası.