Sevgilisinin aşırı doz uyuşturucu sebebiyle ölmesinin ardından bolero şarkıcısı Yolanda, uyuşturucu, seks işçiliği ve cinayet geçmişi olan kadınlara kapılarını açan bir manastıra sığınır. Fakat envaiçeşit kötülük ve günahın kol gezdiği manastırda huzur bulmak mümkün değildir.