Amerikalı ünlü yazar Philip, Londra’da sürgün hayatı yaşarken sevgilisiyle sık sık bir araya gelir. Bu gizli buluşmalarda sevişir, tartışır ve barışırlar. Philip’in hayatına damga vurmuş kadınlardan sekse, antisemitizmden edebiyata ve kendinden taviz vermemeye kadar pek çok konuda sohbet ederler.
Arnaud Desplechin, Philip Roth’un aynı adlı romanından uyarlanan bu filmde entelektüel ve bedensel tutkuları kışkırtıcı bir biçimde harmanlıyor. Cinsellik, aşk ve sadakati büyüleyici bir edebi tonla resmeden Aldatma, Léa Seydoux’nun olağanüstü performansıyla etkisini katlıyor.