Bu kışkırtıcı ve modern romantik gerilimde takıntı, baş döndürücü bir hızla umulmadık yerlere varıyor. Günümüz sinemasının en parlak zihinleri arasında yer alan Park Chan-wook, Hitchcock filmlerini andıran bu görkemli başyapıtıyla Cannes’da En İyi Yönetmen ödülü aldı.