Distopik bir şehirde birbirinden tuhaf karakterler bir binada yaşar. Giriş katındaki kasap, bina sakinlerinin bir bir yok olmasıyla et stoğunun arttığını fark eder. Eskiden palyaçoluk yapan genç bir adam, bir sonraki kurban olabileceğinden bihaber, kasapta çalışmaya başlar.
Jean-Pierre Jeunet ve Marc Caro, Kayıp Çocuklar Şehri filminden önce, çizgi filmi andıran sıradışı estetiğiyle özgün bir çıkış filmine imza attı. Sürreal bir Paris’te geçen Şarküteri, kıyamet sonrası yaşamın tuhaflığına dair komik ve kült bir film.