İşçilerinin ona taktıkları lakapla anılan Mao, endüstriyel palet ve kamyon tamiriyle uğraşan bir şirketin sahibidir. Arap ve Afrikalı çalışanlarıyla iyi anlaşır, onları hoşnut tutmaya özen gösterir. İşçi ve işveren arasındaki bu uyumlu hava, Mao’nun iş yerine cami yaptırma kararıyla dağılır.
Rabah Ameur-Zaïmeche’in üçüncü uzun metrajlı filmi, Fransa ve Cezayir arasındaki göç meselesine incelikli, gözlemci bir bakış atıyor. Ken Loach tarzı dokunaklı bir işçi dramı olarak nitelendirilebilecek Son Kale, dini inançlar ve işçi hakları gibi çetrefil temaları ustalıkla bir araya getiriyor.