İspanya kırsalındaki az nüfuslu küçük bir kasabada yaşayan kadınlar, hareketsiz gündelik hayatlarının bunaltıcılığı ile özgürleştirici deneyimlere duydukları özlem arasında sıkışıp kalmıştır. Bastırılmış ihtiyaçları ve gizemli enerjilerinden güç alan bu kadınlar, rutinlerini kırmaya girişir.
İspanyol yönetmen Ainhoa Rodríguez’in büyüleyici çıkış filmi Destello Bravío, Luis Buñuel filmlerine benzer şekilde, dolambaçlı bir sürrealizm ile çarpıcı bir mizahı buluşturuyor. Yaşını almış kadınların arzuları uyanırken, İspanya kırsalının durağanlığı tuhaf ve olağanüstü bir erotizmle kırılıyor.