Bekir, mahallede gördüğü Uğur’a âşık olur. Uğur da başı hep belada olan Zagor’a. Zagor, iki polisin öldürülmesi olayına karışıp tutuklanır. Bu olay, Bekir için başta bir umut gibi görünse de, yıllarca sürecek amansız bir hastalığın başlangıcı olacaktır.
Uğur ve Bekir’in gençliğine, Masumiyet ile vurulduğumuz hikayenin başlangıcına şahit olduğumuz Kader, saplantılı bir tutkunun harlı aleviyle ayakta kalanların filmi. Zeki Demirkubuz, kenar mahallelerde, taşra pavyonlarında kendini tüketenlerin ruh hallerini en kırılgan noktalarından kavrıyor.