Söyleşiler eşliğinde Andrey Tarkovski’nin yaşamına ve filmlerine bakış atan belgesel, büyük oranda, usta yönetmenin son filminin çekimleri sırasında kaydedilen görüntülere dayanıyor ve onun titiz yaratım sürecine odaklanıyor.
Michal Leszczylowski, usta yönetmenin hayranlarının mutlaka izlemesi gereken bir belgesele imza atıyor. Tarkovski’nin “Mühürlenmiş Zaman” adlı kitabından okuduğu pasajlar ve efsanevi görüntü yönetmeni Sven Nykvist ile gerçekleştirilen söyleşi paha biçilmez değerde.