Dombivali Fast
Falling Down (1993) filmini yeniden yorumlayan bu Hindistan yapımı film, çalıştığı bankada kol gezen rüşvetçilikten bıkmış Madhav Apte’nin hikayesini anlatıyor. Yaşadığı şehri doğru yola sokmak için kolları sıvayan Madhav için işler planladığı gibi gitmiyor.
Demokratik kurumlar köküne kadar yozlaşıp sıradan insanları yüzüstü bıraktığında, onurlu ve ilkeli bir yurttaş ne yapabilir? Nishikant Kamat imzalı Dombivali Fast, orta sınıf bir banka memurunu bir adalet savaşçısına dönüştüren çaresizlik ve öfkeye keskin bir bakış atıyor.