Donadona
Ali ile Ceren, oyunculuk yaparak geçinmeye çalışan iki arkadaştır. Ortak dostları Burak’ın yönettiği tiyatro oyunlarının seyircisiz kalması ve sürekli hüsranla sonuçlanan oyuncu görüşmeleri Ali’ye arka arkaya hayal kırıklıkları yaşatır.