Sinemanın gördüğü en acayip başrol kombinasyonlarından biri karşınızda: Roberto Benigni, John Lurie ve Tom Waits. Karakter odaklı bu alışılmadık komedi, hapishanede başlayan beklenmedik bir dostluğu, nefis bir siyah beyaz sinematografiyle anlatıyor.