Bu filmdeki rolüyle Altın Küre’ye aday olan Nicolas Cage, Kristoffer Borgli’nin gerçeküstü hicvinde herkesin rüyasında beliren bir adamı canlandırıyor. Yıldırım hızıyla ulaşılan ün ile orta yaş krizinin karmaşasını bir araya getiren modern bir ibret öyküsü.