Yeni bir teknoloji, insanların kimden reenkarne olduğunu görmesini sağlar. Önceki hayatında kim olduğunu öğrenmeye çalışan Erdi, varoluşsal bir krizden geçer.
“Varlığımızın değeri neyle ölçülüyor?” sorusundan yola çıkan Adil Burak Aydın, varoluş kaygısını ince bir espriye dönüştürürken, kendi değerimizi ölçmek için girdiğimiz nafile çabaları, çağımızın boş vaatleriyle kurulan sahte hayalleri oyunbaz bir mizahla ortaya döküyor.