1964’te Altın Ayı kazanarak sinemamıza uluslararası alandaki ilk büyük ödülünü getiren Susuz Yaz, Scorsese’nin kurucularından olduğu The Film Foundation tarafından restore edilen kopyasıyla karşınızda. Metin Erksan imzalı unutulmaz klasik, hırs ve açgözlülüğe dair evrensel bir hikaye anlatıyor.