Mısra ile Defne, senkronize yüzme sporu sayesinde tanışmış, uzun yıllardır beraber mücadele veren iki yol arkadaşıdır. Düet kategorisinde 2020 Olimpiyatlarına gidebilmek için hazırlanırken türlü türlü sorunla yüzleşip, zorlu bir karar vermek zorunda kalırlar.
İki sporcunun öyküsünü anlatırken, dostluk, neşe ve hayal kırıklığını bir arada yansıtan Düet, Mısra ve Defne’nin havuzun dışına taşan mücadelesinde, ülkedeki kadınların mücadelesinden izler buluyor. İdil Akkuş ve Ekin İlkbağ, politik derinliğiyle güçlenen çıkış filmleriyle büyük beğeni topladı.