Dışardan bakıldığında Isa’nın hayatı hiç fena değildir: birbirinden tatlı çocuklar ve cana yakın bir koca. Ancak kurduğu gerçeküstü hayaller onu bir isyana sürükler. Epeydir bastırılmış cinselliğini keşfedip, kurallarını kendi koyduğu bir yaşam idealinin peşine düşer.