Hem bir kara komedi hem de siyasi bir gerilim filmi olan El Mudo, bir cambaz ipi üstünde adım adım ilerlerken merak uyandırıcı önermesini şöyle söylüyor: bir adamın parabolik geri dönüşümü. Fernando Bacilio, Locarno Festivali En İyi Erkek Oyuncu ödülünün sahibi.