Elegy to the Visitor from the Revolution
Filipinli yönetmen Lav Diaz’ın sinemasının en önemli yönlerinden biri -ya da, büyük olasılıkla, olmazsa olmazı-bugünün Filipinleriyle geçmişin sömürge Filipinlerine ulaşabilmek. Bu film canlı bir biçimde tam olarak bunu yapıyor: bir ülkenin tarihi aracılığıyla bugünün bir portresi.