Elena
Rus sinemasının yükselen yıldızı Andrei Zvyagintsev imzalı bu drama, 2011 Cannes Film Festivali’nden ödülle dönmüştü. Sevgi ve ailenin insana yaptırabileceklerine dair usul usul harlanan, gerilim dolu, çetrefil bir hikaye.