Perrin adlı şirket, çalışanlarının tüm fedakârlıklarına ve kazanılan kârlara rağmen fabrikayı kapatmaya karar verir. 1100 kadar çalışan, işlerini kurtarmak için ne gerekiyorsa yapmaya kararlıdır.