Epilepsi hastalığından yeni kurtulan bir öğrenci, yaz tatiline girmeden önceki günlerini arkadaşlarıyla geçirir. Son bir kez okul gezisine çıkar, pikniğe gider, saklambaç oynar ve nehrin etrafında dolanır. Hayatının bu döneminde her şeyi farklı biçimde tecrübe edecektir.
Umut vaat eden genç yönetmen Luise Donschen’den, kadrajın dışındakinin de içindeki kadar önem taşıdığı, Angela Schanelec sinemasını akla getiren, özgün kamera açıları ve çarpıcı bir ses kuşağına sahip gizemli bir kısa film. Donschen’in cesur hikaye anlatımı, ergenliğe mahsus korkuları keşfe çıkıyor.