Günümüz Hong Kong’undan iki paralel suç öyküsü. Münzevi bir hayat süren bir tetikçi, şiddetle dolu yaşamını geride bırakmaya karar verir. Ancak bu dünyadaki yol arkadaşı ona abayı yakmıştır ve her şey daha karmaşık hale gelir. Bu sırada, eski bir mahkum, geceleri aynı kadına rastlayıp durur.
Wong Kar Wai’nin biçimsel olarak her türlü kalıbı kıran bu simgeleşmiş filmi, Hong Kong’un yeraltı dünyasını kaotik bir şiirsellikle anlatıyor. Chungking Ekspresi ile ruh eşi olan bu lirik gangster öyküsü, yenilenmiş kopyasıyla, ilk kez sinemaskop formatında karşınızda.