1950’lerde Connecticut’ta herkesin ideal bir çift olarak gördüğü Cathy ve Frank, geleneklerin baskısı ve istedikleri hayatı yaşamak arasında sıkışıp kalmıştır. Cathy, cinsel ve ırksal gerilimlerin ortasında, etrafındaki pek çok insanın yaşamının değişmesine neden olacak bazı seçimlerle yüzleşir.
Douglas Sirk melodramlarının parlak renkli melankolisini yansıtan bu görkemli dönem filmi, önyargıların hüküm sürdüğü bir çağda aşka duyulan özlemi resmediyor. 1950’lerde yaşayan bir ev hanımını kusursuz biçimde canlandıran Julianne Moore, aile hayatının çatlaklarını ustalıkla gün yüzüne çıkarıyor.