Senem Tüzen’in kariyerinin başında çektiği kısası Fareler, tek mekanda paranoya ve gerilimi adım adım yükselten bir kara film atmosferine sahip. Ufuk Bayraktar ve Volga Sorgu’nun güçlü oyunculuklarının da etkisiyle, toplumun görmezden geldiği karakterlerin ruh halini derinden hissettiren bir öykü.